CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

number of visitor (:

Myspace Layouts & cursors

congratulation!

sebenarnya, semalam lagi nak update blog pasal budak-budak2 yang berjaya dalam pmr. tapi,hajat tak kesampaian. lalu, aku mengambil keputusan hari inilah untuk aku update blog pasal mereka. apa-apa pun tahniahlah diucapkan untuk adek aku. NURSALSABILA AQMA binti AHMAD QASHASHI kerana mendapat sebanyak 7A,1B n 1C. apa yang c? bahasa arab komunikasi la! haha. kena buat karangan babe. tak naya budak-budak ni nak wat essay dalam bahasa arab? haha. ;p n yang paling aku respect. bakal adek ipar aku yang dah berjaya mendapat 9A! huhu. tahniah. aku sebagai awek zamri pun berbangga. haha. (: tahniah la ek wat kedua-dua adek ku. haha. gila punya zqah! hurm. result seseorang saja yang aku tak tau lagi. result adek trsayang aku. miss aida afni! apa result kau dek? maen rahsia-rahsia pulak kau kan? takpe2. t,kak betty cari juga. btw,tahniah la untuk semua yang berjaya! bg yang tak berjaya. nak buat macam mana. mungkin belum rezeki korang sekarang. do ur bes for sma n spm nanti! oke? (: