CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

number of visitor (:

Myspace Layouts & cursors

sanggup ke?

zamri : kalau awak nak kita macam dulu. boleh. tapi,saya tak nak awak sakitkan hati awak dengan soalan berkaitan dengan perempuan tu.
aku : hurm. nanti2 la dulu. akan dipikirkan.

masalahnya sekarang,sanggup ke aku biarkan dia bersama dengan orang lain? tapi,dalam masa yang sama dia dengan aku. kalau aku biarkan dia dengan orang lain. bermakna aku bodoh. KELIRU! apa yang patut aku buat sekarang? lepaskan dia? atau teruskan saja? any idea? lantak la. asalkan dia bahagia.

b,ayang tak percaya b ad orang lain. orang yang paling rapat dengan b dah buat pengakuan. b buat macam ini semata2 tak nak ayang terus sakitkan hati ayang dengan mulut mamat tu kan? hurm. ayang terima benda ni sebagai dugaan b. oke? (: