CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

number of visitor (:

Myspace Layouts & cursors

gmbira + cdih + takowt = ???

13 Januari 2011.
Tarikh keramat uh. Macam macam berita aku da dapat. Dalam 1 hari weyh. Ta gila. Hehe. Hari ni,perasaan aku brcampur baur. Ada cdih. Ada gmbira. Ada takut. Nape ek?

Aku gembira hari ini sebab dalam jam pukul 7 lbih aku trnmpak seseorang di rumah ku. Haha. Beliau adalah

|

|

|

|

|


Abang Opie lolll. Dea da selamat smpai ke Malaysia. Alhamdulillah. (': air mata ksyukuran. Hehe.

Dalam masa yang sama, aku brsedih. Aku trtanya2. Knapa manusia ni prlu ad perasaan dengki kat orang laen? Pelik bebeno. Hey manusia yang dengki kan keluarga ku, apa masalah kau sebenar nyew? Cuba gtaw kat aku! Apsal kau dengki sangat dengan family aku? Cakap ar! Luahan emosi yang begitu geram dengan manusia2 yang sangat ar dengki! Huh! Damn u!

N yang paling terakhir berita aku sangat2 isau niey. Daripada cerita dak2 orientasi sramai 300 student sem aku knew repeat sem! 300 orang weyh! 300! Kau bce ag skali. 300. TIGA RATUS ORANG! Weyh, blum dak yang knew kick out ag weyh! Adakah aku salah sorang daripada student yang akan d repeat? Mintak2 ta larh eyh? Malu weyh kalau kena repeat sem! Ta na aku.Mintak d jauh kan. Aminnn! Doa kan untuk aku n classmate skali yaw? =/

With <3,
zqahFlexia.