CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

number of visitor (:

Myspace Layouts & cursors

rindu (':

hye sayang.hye member trsayang. hye suha. hye zyrah. hye hanani. rndu korang weyh. sumpah rndu gila. rndu waktu kita brkawan dulu. rndu nak g makan sama2. rndu nak buat keja jahat sama2. rndu nak duk blakang bangunan skola sama2. rndu nak lepak dengan korang. aku rndu nak duduk makan dalam gelap. aku rndu na tdo sama2 atas 1 katil kita berempat. aku rndu semua uh. sumpah aku cakap. dulu kita selau buat keja jahat sama2. haha. dulu, bila sala seorang drpd kita tade, mst kita akan rasa sunyi. ingat ta time zyrah kena g kursus bahasa arab kowt, kita tggl brtiga. aku, suha n hanani. time uh jumaat. kita boring kan? pas uh, decide  na g warta. cari novel. tade, kita g pkns. dalam otw alek uh, trkantoi dgn ustazah hanizah. knangan ni semua maseh trsemat dalam pale aku. sumpah aku rndu gila kat korang. rndu sangat. :)


zyrah - aku rndu nak tengok kau sikat rmbut dalam bilik. depan pntu loker. aku rndu na dgr kau gelak. aku rndu semua nye lah. n yang paling aku rndu, na ejek kau MOKTAL. hehe. n smsti nya, rndu na dapat bskut dari kau. haha.

suha - kau ar kawan paling baek yg aku pernah ad. bnd yang paling rndu aku na buat untuk kau, na jaga kau time demam. hope, skarang ad ar orang yang larat untuk jaga kau timer kau demam ek? haha. ;p trasa d bahan ek? jangan mara ar suha. gurauan itu kan indah. aku rndu na brgurau dgn kau. aku rndu na dengar kau mara org. aku rndu kau brlndung dengan aku bila kita lalu depan laki yang ramai. kau kan agak pmalu org nya. haha.

hanani - sorry for the pic. :) aku trambil. hanani, macam mana aku mara kau skali pown. aku tetap sayang kau as sahabat aku. dulu, kau ar tmpat aku mluah kan prasaan, poblem n sgala nya. sekarang, kita da ta macam dulu. prcaya lah hanani. macam mana aku cakap aku bnci kau. aku ta bole maaf kan kau smpai mati. aku tetap sayang kau. n aku rndu waktu kita brkawan dulu. aku rndu sangat. aku mnta maaf sangat dari ujung rmbut smpai ujung kaki atas salah silap aku sama ad aku seda atau ta. sorry for everything. apa yang aku na, 1 je hanani. aku na prsahabatan kita yang dulu. itu je. kalo kau bole tunai kan apa yang aku mnta ni, aku btowl2 hrgai jasa kau.

btw, thanx suha, zyrah n hanani. sudi bukak blog aku kali ni. aku rndu korang brtiga. aku kat GMi, jumpa kawan yang gila. tapi, gila dorang tak kan sama dengan gila korang. dorang tak kan paham jiwa aku, hati aku macam mana korang paham aku. zyrah, suha n nani, aku mnta sangat hope kita bole jadi macam dulu. aku mnta, lupa kan semua bnd2 buruk yang aku pernah buat sama ad aku seda or ta. itu je. aku ta kan jumpa kawan yang ag baek, selaen korang.

AKU RINDU KORANG.
AKU RINDU ZYRAH.
AKU RINDU SUHA.
n, AKU RINDU KAU NANI.

AKU TETAP SAYANG KORANG AS SAHABAT AKU. BUKAN KAWAN. TAPI, SAHABAT. SAHABAT YANG PAHAM ATI AKU. TME KASEH.

with <3,
zqahBetty. :)