CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

number of visitor (:

Myspace Layouts & cursors

kecewa

untuk apa aku title post aku kali ni macam ni? haha. sebenar nya, aku kecewa uh dengan b. dea janji na bawak alek jumpa ma dea. malam tadi patot nya. rupa2 nya, da smpai kelantan da mamat uh. kalo adek dea ta cakap, memang aku ta tau weyh. dea alek kelantan seorang diri. bawak hati yang memang da parah. yang sakit. hanya kerana aku & betina sundal uh. arghhhh! aku ta brsalah. bila tanya bila na alek sini. ta twu ar. betol2 bawak hati yang trluka uh laki aku ni. hurm. b, maaf kan ayg ek? i miss you la. cepat2 la alek b. rndu. rndu. rndu. rndu. rndu gila. tlg balek cepat. hurm. ta pew ar. kim salam jew ar kat ma eh b? bukan rezeki ayg ag untuk alek jumpa ma. laen kali ad ag kan? hehe. b pown cakap cm uh kan? oke. ayg paham. b, jgn mnyepi lama sangat. org kat kl ni da rndu. rndu sgt. i need u b. really2 need u. iloveyousomuch b. hurm. apa2 pown b, tme kaseh ar utk kekecewaan yg kali ni. tme kaseh manyak2. anything happen skali pown, ayg tetap sayang kat b. sayang sgt2. alek cepatttt! tme kaseh b.